dinsdag 28 augustus 2012

Valse start....

Slechts een paar uurtjes voor ons vertrek dan toch nog een snel berichtje en een link waarmee de vlucht naar Washington DC te volgen is.
Dit berichtje heeft nogal op zich laten wachten omdat ondergetekende er op het moment niet erg fris bij zit. Zo erg niet fris dat zelfs een bezoek aan de dokter en een aftap van een liter bloed (zo voelt het althans) er aan te pas moesten komen. Met een nogal spannende en belangrijke uitslag. Kan ik überhaupt nog wel mee? Al was ik het zeker wel van plan te proberen, als de bloedonderzoeken anders uitwijzen zit ik wel met een probleem.
Welnu, om 5 voor vijf is het bloed afgetapt voor onderzoek, en er zou alleen gebeld worden als de uitslag niet goed was. Laat de huisarts net toch bellen!!! DE vrees sloeg me best wel om het hart. Maar gelukkig bleken ze in het ziekenhuis zo snel te willen werken dat alle uitslagen al binnen waren, en gelukkig leek het mijn huisarts een goed idee om toch gelijk maar te bellen. En met GOED nieuws, ik ben totaal gezond. Al voel ik met echt k*t. Maar het groene licht is binnen, en we gaan dus 'gewoon' naar de USA!!! Goh, wat ben ik blij, al zie ik best wel tegen die vlucht op. Maar eenmaal daar zal het weer en de vakantie me zeker goed doen.

Nog even voor de volgers van onze vlucht. We vliegen met United 125 van Amsterdam naar Washington Dulles om 10:35 en de vlucht is met deze link te volgen.

En nu ga ik naar bed, elke rust die ik pakken kan is meegenomen.
Het eerstvolgende bericht is vanuit Washington DC!!

2 opmerkingen:

  1. Poeh dat was nog even spannend zeg.
    Een hele voorspoedige reis en veel plezier gewenst. Hopelijk voel je je snel weer beter.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis, stormchasers! Veel plezier.
    Sj. P.

    BeantwoordenVerwijderen